Aj aj aj!

Jaha då var man uppe igen. Trodde knappt att jag skulle komma upp ur sängen efter gårdagen! FY satan vilken träningsvärk jag har, men ridningen gick toppen =)  Hade t.o.m en "privat" lektion! För jag är den jag är... :) haha!
Kan knappt gå, så ont har jag men det fixar sig nog till senare. Trodde inte man hade så mkt muskler i kroppen, haha! känner mig tio gånger äldre än vad jag är....
Igår fick jag min fina klänning som Lena hade sytt till mig!! Den blev kanon fin! Det var så här att när vi var i lilla skåne land så hittade jag en fin, lite annorlunda klänning men den kostade lite för mycket. Hon sa att hon kunde fixa en likandan om jag köper tre sjalar, och självklart gjorde man ju det! Så min klänning är gjord på 3 sjalar =) Kommer upp bilder på den senare :)

Lite senare idag ska jag tilll lilla Jonnie Jonsson och dricka MYCKET kaffe och kela med lilla katten Tore Jonsson!!


Tack o Hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Jonnie

jopps du e så välkommen så ':) e hemma så du kan komma när du behagar :)

2011-08-23 @ 10:59:59
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jonnie

hihi gör du så, de e bara att trilla in när du kan :)

2011-08-23 @ 11:10:45
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0