Det var ett tag sen!

I natt har jag flugit på en lila gris med gröna vingar och vakat över de röda lamorna i saharaöknen medans det ös regnar...
hahaha! Ja det är konstiga drömmar man har ibland! hmm.. Hur tolkar man denna??




JA annars så ska vi fira min lilla jusin idag och i mon blir det marknad för hela slanten och 30års partaj!!
Party party!!

Äntligen ledig HEEEELLLAAAA helgen! Ska bli skönt som satan!!

Just det! Jag har blivit besatt av ett spel på min telefon! Angry birds...... Det är egentligen inte ens roligt, hur fan kan man bli besatt då???? :S


Nu är det äntligen fint väder igen så nu e det dags att bättra på brännan =)
(eftersom den har försvunnit) :(
ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja de e bra :)

2011-08-12 @ 13:00:47
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0