Tjollahopp

Ny dag, ny jobbedag.. Nu har jag inte så mycket kvar att jobba innan dagpassen kommer igen.. Ska bli konstigt när jag är så van vid natten nu! Usch jag är ingen morgon människa!

Igår kom min kära storebror på besök och drack kaffe! Det var ett bra tag sen, då han bor i Ludvika, det var trevligt fast kort visit. Han skulle åka vidare till farmor och farfar vilket jag ska till i eftermiddag och dricka kaffe =) mysmys!

I morgon blir det eventuellt IKEA om jag får nått sällskap, tråkigt att åka själv, får väl ragga upp nån o se :)



Har ju presentkort där som jag har velat använda lääänge, men min kära man vill aldrig ta in mig där (det är för ansträngande att shoppa med tjejer..). Han säger att jag får fria händer när jag väl kommer dit (vi fick presentkortet ihop) KUUL!!! :D


Kommentarer
Postat av: Jonnie Jonsson

haha ja exakt haha

2011-08-25 @ 14:49:33
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0