Jo! Jag har ju visst ett liv!

För en timma sen kom jag på att jag inte har ett liv! Men nu har Carro visat mig att det har jag visst det!
För vi har kommit fram till att vi är tuffingarnas tuffingar!  Och för att bli det ska man:
* Käka cheeseburgare mitt i natten på en parkering
* Burgaren skall vara från Donken och parkeringen från MAX
* Hoppa i hopptornet på MAX
* Spotta
* Fisa
* Rapa
* Skräpa ner, dvs, donken papper hos MAX
* Köra förbi ett cykel gäng (dvs, folk som är för unga för körkort och alkohol) Med nedvevade rutor och musik på max volym
* Dricka öl (2.8 går bra det också...typ...)
* Diskuterat Zebrafisk liknande fisk
Ja som ni kanske förstår så är ju vi 1337... dvs ELIIIIIT!
Nä, nu ska jag nana... Och ja en sista hälsning... JAG E ÖVERTRÖTT!!
Bon Nuit!
A bientôt!   (french ya know) ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA!! Becka vi har faan inget liv!!! ;)

2011-08-03 @ 20:47:55
Postat av: Jonnie

oj här va det minsann högtryck på bloggandet :)

2011-08-06 @ 17:46:37
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jonnie

e bloggen död?

2011-08-12 @ 09:18:07
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0